Intensivkurs körkort Järfälla

Intresserad av Intensivkurs?

Boka nu!

Går du runt med drömmar om ett körkort men har svårt att få tiden att räcka till? Eller känns det helt enkelt som att det är för svårt att få det gjort på genom att övningsköra privat?

Vi på Motor Trafikskola erbjuder dig en intensivkurs för körkort i Järfälla! Här har vi både erfarenheten och pedagogiken för att få vem som helst att lyckas med sitt körkort efter att ha deltagit i vår intensivkurs. Vi levererar en skräddarsydd kursplan som kan få dig från nybörjare till proffs på två veckor. Hos oss hittar du tips & tricks samt vetskap om Trafikverkets tester som du inte hittar hos någon annan trafikskola.

Intensivkursen i Järfälla genomförs på två veckor

En fördel med att genomföra en intensivkurs på så kort tid som möjligt är att man aldrig tappar körförmågan i mellan passen. Som många av er själva säkert redan är medvetna om, så är det väldigt lätt att man känner sig obekväm och kanske lite ringrostig ifall man bara övningskör sporadiskt på en trafikskola eller privat. Hos oss kommer du alltid vara i toppform inför varje pass, och viktigare än så så kommer du vara i toppform inför din uppkörning och teoriprov.

Det är viktigt att ha rätt inställning innan man ger sig in på en intensivkurs. Vår intensivkurs kommer kräva högt tempo av dig. Detta är just för att vi vill se våra elever lyckas oavsett vad, och kommer göra vårt bästa för att se till att det händer. Och även ifall en majoritet av våra intensivkurs elever lyckas ta sitt körkort efter att ha följt sin kursplan så är det inte en garanti för alla. Det beror till stor del av din inlärningsförmåga och vilja att jobba hårt.

Intensivkurs 1
  • Syntest
  • 10 körlektioner a´ 50 min
  • Teoriundervisning och körkorts böcker, online teori
  • Risk utbildning del 1 och 2
13 500 kr
Boka nu
Intensivkurs 2
  • Syntest
  • 20 körlektioner a´ 50 min
  • Teoriundervisning och körkortsböcker, online teori
  • Risk utbildning del 1 och 2
19 900 kr
Boka nu

Mer info om intensivkurs i Järfälla

Under kursen knyter vi ihop både teori & praktik för att på ett så effektivt sätt som möjligt förberedda dig inför dem krav som Trafikverket kommer ställa på dig under ditt teoriprov och även uppkörningsprov. Vi har hjälpt otaligt många elever att uppnå sina drömmar om ett körkort på rekordtid under dem åren vi har erbjudit våra tjänster. Vi har några av branschens mest förmånliga paketeringar som du hittar längre ner på den här sidan. Ifall du istället känner att du vill ha personlig hjälp med att hitta vad som skulle vara mest förmånligt för dig själv, så kan du givetvis ta kontakt med oss genom att använda kontaktformuläret längre ner under detta stycket.

Du kan också ta kontakt med oss genom telefon eller e-post, du hittar våra kontaktuppgifter längst ner på sidan. Är du intresserad av att ta en intensivkurs för b-körkortet i Stockholm? Fyll i formuläret så kontaktar vi dig så snabb som möjligt! Annars kan du hitta vår kontaktinformation här! Sluta tveka och ta klivet, ingen har någonsin ångrat det när dem står med körkortet i handen efteråt!

Vi ser fram emot att få höra från just dig.

Intresserad av Intensivkurs?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig