Välkommen till Motor Trafikskola i Stockholm AB

Till vår trafikskola i Järfälla kommer såväl yngre som äldre från hela Stockholm och vill ta körkort. Körskolan är i ständig utveckling och vi ligger i framkant med att använda den senaste tekniken och hjälpmedlen i vår teoriundervisning.

OM TRAFIKSKOLAN I STOCKHOLM

Motor Trafikskola, en trafikskola med väldigt erfarna lärare med goda utbildningsresultat och hög kvalitet i undervisningen.

Vi hjälper dig med ditt körkort för personbil, lastbil, buss och taxilegitimation till ett bra pris och utgår naturligtvis från kundens individuella förkunskaper. Just tack tack vare vårt breda utbud av utbildningar kommer våra kunder från hela Stokholmsområdet

I teoriundervisningen använder vi det senaste inom teknik och hjälpmedel. Testa oss på intensivkurser på båda teori- och körundervisning. Körskolan är väldigt effektiv när det gäller intensivkurser.

Vill du veta mer?