Välkommen till Motor Trafikskola i Stockholm AB

Till vår trafikskola i Järfälla kommer såväl yngre som äldre från hela Stockholm och vill ta körkort. Körskolan är i ständig utveckling och vi ligger i framkant med att använda den senaste tekniken och hjälpmedlen i vår teoriundervisning.

OM TRAFIKSKOLAN I STOCKHOLM

Motor Trafikskola, en trafikskola med väldigt erfarna lärare med goda utbildningsresultat och hög kvalitet i undervisningen.

Vi hjälper dig med ditt körkort för personbil, lastbil, buss och taxilegitimation till ett bra pris och utgår naturligtvis från kundens individuella förkunskaper.

I teoriundervisningen använder vi det senaste inom teknik och hjälpmedel. Testa oss på intensivkurser på båda teori- och körundervisning. Körskolan är väldigt effektiv när det gäller intensivkurser.

Vill du veta mer?