Eco Driving - Lär dig köra miljövänligt

Intresserad av Eco driving?

Boka nu!

Trafikskolan utbildar även sina elever miljövänlig körning (EcoDriving). Eco Driving är en utbildning som lär dig köra sparsamt och ekonomiskt samtidigt som du värnar om miljön.

Vi har två olika utbildningspaket , EcoDriving(personbil) och heavy EcoDriving(buss/ lastbil). I utbildningen tar man upp och går igenom körsätt, teknik, trafik och miljön. EcoDriving vänder sig även till företag, kommuner och organisationer som vill utbilda sin personal i sparsam körning. Du kan läsa mer om Ecodriving, eller sparsam körning, här.

Fyll i formuläret nedan och anmäl dig till vår kurs för miljövänlig körning! Annars kan du hitta vår kontaktinformation här!

Intresserad av Eco driving?

Fyll i formuläret så kontaktar vi dig