Ta körkort enklare med vår app!

Ladda ner appen idag och börja din resa mot körkortet!

Över 12 000+ nedladdningar/månad

Motor Trafikskolas app innehåller allt övningsmaterial du kan behöva för att förbereda dig för både teoriprov och uppkörning på bästa sätt. Appen innehåller tusentals övningsfrågor och annat material som kan hjälpa dig att ta B-körkort, C-körkort, D-körkort, Taxikörkort, Taxiåkeri och Yrkeskompetensbevis (YKB).

Plugga till körkortet – var som helst, när som helst

Att plugga till körkortet kan på många sätt vara en knepig process och det är inte allt helt enkelt att hitta tid i vardagen för att plugga. Med vår app kan du som vill ta körkort förbereda dig för teorin när du vill, var du än befinner dig.

Körkortsappens innehåll – övningsfrågor & teori

Appen innehåller i huvudsak olika pärmar fulladdade med övningsfrågor och information som uppdateras kontinuerligt. Pärmarna är fördelade på de olika körkortskategorierna. Det finns alltså flertalet pärmar avsedda att förbereda dig inför B-körkort, andra pärmar för D-körkort etc. Varje körkortskategori har alltså sina egna pärmar.

Körkortsappens innehåll – övningsfrågor & teori

App för B-körkort – övningsfrågor & teori

• B-körkort för personbil på svenska – 14 olika pärmar med över 1000 övningsfrågor
  • B- körkort för personbil på arabiska –14 olika pärmar med över 1000 övningsfrågor

App för C-körkort – övningsfrågor & teori

• C-körkort för lastbil på svenska – 6 olika pärmar med över 360 övningsfrågor

App för D-körkort – övningsfrågor & teori

• D-körkort för buss på svenska – 6 olika pärmar med över 360 övningsfrågor

App för Taxikörkort – övningsfrågor & teori

• Taxikörkort (Taxilicens) på svenska – 7 olika pärmar på lagstiftning, 6 pärmar på säkerhet och beteende med över 800 övningsfrågor

App för Taxiåkeri – övningsfrågor & teori

• Trafiktillstånd för taxi (taxiåkeri) på svenska – 10 pärmar för tekniska normer och trafiksäkerhet, ca. 10 pärmar för rättsregler, ca. 10 pärmar för ekonomi, ca. 5 pärmar för fallstudie med över 500 övningsfrågor

App för YKB (Yrkeskompetensbevis) – övningsfrågor & teori

• YKB för lastbil på svenska – 10 olika pärmar med över 650 teorifrågor
  • YKB för buss på svenska – 15 olika pärmar med över 1000 teorifrågor
  • Gods-åkeri på svenska – 14 olika pärmar för del 1 och 12 olika pärmar för del 2 med över 900 övningsfrågor

Prenumerera på din körkortskategori

När du har laddat ner appen, kan du sedan prenumerera för den körkortskategori som du är intresserad av. Därefter får du tillgång till allt innehåll som övningsmaterial och teorifrågor för den valda körkortskategorin. Giltighetstiden för prenumerationen är två månader och kan givetvis förnyas när tiden har löpt ut.

Materialet i appen speglar teori-innehållet hos en trafikskola men är anpassad för att kunna användas på ett enkelt sätt oavsett var du befinner dig. Att träna på teori via vår app är perfekt för dig som har svårt att få vardagen att gå ihop. Här kan du öva på när du vill oavsett var du befinner dig!

Har du frågor kring appen?

• För frågor gällande rör betalning för Google Play: kontakta play-eu-support@google.com
  • För frågor gällande betalning för Apple App Store: kontakta Apple support på Tel: 020-1209971
  • Har du några övriga frågor om appen, är du varmt välkommen att kontakta oss på Tel: 08-59094533

Vi finns här för att hjälpa dig. Ladda ner appen nu och förbered dig för att ta ditt körkort enklare och smidigare än någonsin!