Ladda ner vår körkortsapp
B,C,D,taxi och taxi teori – Appar
Över 10 000+ nedladdningar

Plugga till körkortet med vår körkortsapp

Vår app ger dig möjlighet att öva och testa dina teorikunskaper när och var du vill. Den är en förenklad version av det material som erbjuds på en traditionell trafikskola, anpassad för din bekvämlighet.

Börja med att öva dina kunskaper med olika pärmar för att sedan gå över till test. Du har tillgång till obegränsade antal tester. Efter varje test kan du se hur många procent rätt du fick så att du kan se hur utvecklingen fortskrider.

Funktioner:

• B-körkort för personbil på svenska 14 olika pärmar med ca 1000 frågor
  • B- körkort för personbil på Arabiska, 14 olika pärmar, Sammanlagt är det ca 1000 frågor
  • C-körkort för lastbil: Mer än 360 frågor på svenska i 6 olika pärmar
  • D-körkort för buss Över 360 frågor på svenska i 6 olika pärmar.
  • Yrkeskompetens bevis för lastbil och buss: ca 650 teorifrågor i 10 olika pärmar.
  • Taxikort Över 800 teorifrågor 7 pärmar på lagstiftning,  6 pärmar på säkerhet och beteende.
  • Taxitrafik tillstånd (Taxiåkeri) ca 500 teorifrågor. 10 pärmar på tekniska normer och trafiksäkerhet, ca 10 pärmar på rättsregler, ca 10 pärmar på ekonomi och ca 5 pärmar på fallstudie.

Giltighets tid

Alla körkortskategorier har en giltighetstid på två månader och kan förnyas när tiden har gått ut. Förutom appen erbjuder vi även böcker och ytterligare material som du kan köpa från Motor Trafikskola i Stockholm AB.

Själva innehållet av appen är likvärdig med all material och funktioner som finns på orginal i en trafikskola. Denna är förenklad och lättanpassad att träna på var och när du vill. Appen är perfekt för dig som vill ta B,C,D och taxiförarlegitimation samt taxitrafiktillstånd (Taxi åkeri)

• Dessa pärmar uppdateras kontinuerligt.
  • Giltighetstiden för alla körkorts kategorier är två månader. Du kan självklart förnya din prenumeration när tiden har gått ut.
  • Du har möjlighet att köpa all material på Motor trafikskola i Stockholm AB.

Har du frågor:

Vid ytterligare frågor kan du ta kontakt direkt med skolan.

Ring oss på Tel: 08-59094533

Vi finns här för att hjälpa dig. Ladda ner appen nu och förbered dig för att ta ditt körkort enklare och smidigare än någonsin!